Nieuwe collega in het Doktershuis nr 3

Per 1 juni start Annejet Heida als huisarts in het Doktershuis nr 3.  Annejet was een paar jaar geleden bij ons in opleiding. Voor velen van u zal zij een bekend gezicht zijn. Destijds was al afgesproken om na haar opleiding samen te gaan werken. Inmiddels is haar opleiding afgerond. Ze zal ze op de dinsdag en woensdag in de praktijk van Anne Huisman gaan werken. Zij vervangt Gerson van Moolenbroek. We willen hem hartelijk bedanken voor zijn inzet het afgelopen jaar en wellicht zien we hem nog eens terug in het Ridderkerkse.